Der pädagogische Blick

Participatory approaches in adult civic education: new practices based on lessons learned

Zusammenfassung

Aus der Disziplin

 

Beitrag
Participatory approaches in adult civic education: new practices based on lessons learned
Der pädagogische Blick (ISSN 0943-5484), Ausgabe 1, Jahr 2022, Seite 59 - 61

Jetzt herunterladen
Titel

Participatory approaches in adult civic education: new practices based on lessons learned

Zeitschrift

Der pädagogische Blick (ISSN 0943-5484), Ausgabe 1, Jahr 2022, Seite 59 - 61

DOI

10.3262/PB2201059

Zitation

Christa C. Nieuwboer, Rogier Van't Rood, Participatory approaches in adult civic education: new practices based on lessons learned (2024), Beltz Juventa, 69469 Weinheim, ISSN: 0943-5484, 2022 #1, S.59

Tracked since 05/2018
265Downloads
Angebot für Bibliotheksnutzer:innen

Artikelseite content-select.com

Print ISSN

0943-5484

Verlag

Beltz Juventa

Autoren

Christa C. Nieuwboer / Rogier Van't Rood

Schlagwörter